czwartek, 12 czerwca 2014

my day

Cześć, dziś mam dla Was luźną i dość przyjemną notkę! Mianowicie będzie się ona odnosić do planu mojego dnia, który jest najgorszym z najgorszych :(

6.30

''Halo, halo dzień dobry, wstajemy!'' - takimi słowami czasem budzi mnie ktoś z rodziny, ale zazwyczaj sama zwlekam się z łóżka i idę się ogarniać, na moje szczęście a Wasze raczej nieszczęście nie mam żadnego zdjęcia gdy mam szopę na głowię i te poranne nieogarnięte sprawy.

7.00

Jestem już ogarnięta i gotowe do podboju nowego dnia! Przed wyjściem z domu oglądam telewizję i przeglądam facebook'a oraz aska :) Mogę się cieszyć ostatnimi porannymi chwilami w moim domy, bo za chwilę lecę do szkoły. Poranki są moją ulubiona częścią dnia, więc chciałabym je spędzać jak najlepiej, nie w szkole :/


jestem już ogarnięta :)

7.30

Ten najgorszy moment kiedy trzeba opuścić dom i wrócić za kilka godzin bo szkoła wzywa! Moja szkoła znajduje się w sąsiedniej miejscowości a więc dojeżdżam autobusem. 7.40 wsiadam do autobusu zazwyczaj więc o 7.30 wychodzę z domu i idę w stronę przystanku. Czasami mam ochotę wrócić się do domu.

8.00

Drrr! chyba wszyscy wiemy co to oznacza, prawda? Dzwonek wzywa na lekcje, siadamy do ławek i się uczymy. Pierwsza lekcja zawsze jest dla mnie najgorsza, jestem śpiąca i leniwa, co niestety nie przynosi efektów. Po koniec pierwszej lekcji moje szare komórki powoli zaczynają się uruchamiać i mogę w pełni uczestniczyć w lekcji!

15.00

Najlepiej! Koniec lekcji, mogę wsiadać do autobusu i jechać do domu, zdecydowanie najlepsza część dnia w ciągu tygodnia. Droga powrotna do domu razem z jazdą w autobusie zajmuję mi około 20-30 min. Nigdy nie lubiłam jeździć autokarem, dla mnie jest tam po 1. bardzo duszno i głooośno, gdyż jeżdżę z podstawówką jednym kursem a dzieci jak to dzieci ,dają się we znaki.

15.30


Zazwyczaj o tej godzinie jestem już w domu, jem obiad i ruszę w kierunku mojego pokoju. Natychmiast przepakowuję książki na następny dzień i włączam komputer. Przy odrabianiu lekcji często słucham cichej muzyki, dzięki czemu szybciej kończę i mogę skupić się na nauce. Uczę się około 1,5 h i gdy skończę próbuję się zrelaksować, wypocząć. Dlatego też sprawdzam facebook'a, instagrama jak i twitter'a. 

17.00

Bardzo lubię spędzać czas ze znajomymi bardzo często wychodzę gdzieś z Olą. Kochamy robić sobie nawzajem zdjęcia (różne przypałowce itp). Dziękuję jej za to że znajduje dla mnie czas! Parę godzin zleci jak 10 minut :)




20.00

To jest właśnie ten czas, gdy szykuję się do snu. Myję, jem kolację i oglądam różne wieczorne komedie, seriale :) W między czasie robię wieczorny przegląd ask'a i facebook'a. Obowiązkowo piszę również z dziewczynami! Usypiam zazwyczaj o godzinie 23.00, a rano wstaję i wszystko zaczyna się od nowa. Mimo wszystko nigdy nie zapomnę tych dni gdy byłam maluchem i spałam pokąd mi się to nie znudziło :)


Życzę Wam mniej napiętego grafiku i wspaniałych poranków - których mi niestety brakuje.













Jak wygląda Wasz plan dnia..?






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz