środa, 25 czerwca 2014

wakacje pełną parą!

Hej! Wiem, że przychodzę późno. Znowu zrobiłam sobie przerwę - niestety tym razem dłuższą niż ostatnio, więc bardzo Was za to przepraszam. No cóż, zostały nam dokładnie dwa dni do wymarzonych wakacji 2014! Mam kilka planów która w 100% zostaną przez ten czas zrealizowane:) już na początku czyli 28 czerwca planuję wyjazd na tydzień do Warszawy do mojej rodziny, lecz nie jestem do tego przekonana, więc zobaczymy a 28 to już przecież tak blisko. No i dalej, wracam po tygodniu i kibluję w domu przez około 10 dni z siostrami, po czym duuużą grupą jedziemy w Pieniny, to zapowiada się całkiem interesująco, więc jeej, hahaha. W górach będę przez 10 dni od 17 lipca. Wracam po tych 10 dni i znowu jestem tylko przez 3 dni bodajże w domu. Gdy jestem w domu po prostu lubię się spotykać z przyjaciółmi i chodzić na jakieś miecze, które są organizowane na terenie naszej gminy i tak dalej. Po tych 3 dniach w domu wyruszam do Czarnieckiej Góry. Jest to sanatorium, do którego jeżdżę na rehabilitację i naprawdę jest to przecudowne miejsce i znajduje się oczywiście w województwie świętokrzyskim, więc zapraszam! Będę tam około 3-4 tygodni i naprawdę nie mogę się doczekać tego najbardziej chyba, w zeszłym roku poznałam tam sporą grupę osób, z którymi bardzo się zżyłam i nie widzieliśmy się przez ten rok, więc mega się za nimi stęskniłam!




               



bluzka - house
topic - house
spodnie - reserved
buty - nike







Jakie są Wasze plany wakacyjne?


2 komentarze:

  1. super koszula i buty

    piękne zdjecia

    http://nikkowska.blogspot.com/



    OdpowiedzUsuń
  2. Moje wakacje będą spontaniczne ale chcę jak najwięcej czasu spędzać na świeżym powietrzu :)
    Obserwuję bo bardzo spodobał mi się twój blog !
    izz-izzy.blogspot.com
    Mam nadzieję że mój blog również spodoba się tobie.

    OdpowiedzUsuń