niedziela, 8 czerwca 2014

błędy..

Heej, dziś przychodzę do Was z notką o błędach życiowych, które często popełniam/y :)


Często popełniamy błędy, potem żałujemy tego przez długie, długie lata... chcąc cofnąć czas. Niestety jest to rzeczą niemożliwą :( Uczymy się na własnych błędach, wszędzie to słyszymy.. taka jest kolej rzeczy.. życie gra z nami w grę pt.''life is brutal'' w którą ciągle przegrywamy. 


Okej, przegrałeś w grę, potem przychodzą emocje, których nie możemy nazwać już zazdrością po przegranej. To by było za proste.. nasuwa się coś takiego co nazywamy smutkiem lub inaczej: żałujemy czegoś. Żałujemy wielu rzeczy, każdy z nas ma na sumieniu swoje nieprzemyślane decyzje, które niszczą cząstkę nas. Tak naprawdę nie chcemy tej rzeczy a potem za nią tęsknimy, tak też jest czasami, prawda..? 


Jakich rzeczy możemy żałować..? Po prostu tego że, nie nauczyliśmy się na sprawdzian, kłótnia z bliską osobą, byliśmy na zakupach i nie kupiliśmy tej bluzki czy tych spodni i tak dalej.. te rzeczy możemy naprawić, niestety są sprawy o wiele poważniejsze.. i nie możemy już cofnąć czasu.


Czego ja żałuję..?


- tego, że poznałam niektóre osoby.
- gorszych ocen z klasówek.
- kłótni z najbliższymi.
- tego, że zrezygnowałam z noszenia soczewek.


- przepłakanych łez.. a tak naprawdę nie wiem po co.
- tego, że zaniedbywałam niektórych.
- tego, że nie umiem powiedzieć NIE.


- tego, że nie umiem trzymać języku za zębami, przez co tracę wiele osób.
- mojej głupoty.
- małej wiary w siebie.


wszystkie moje rzeczy powyżej kupiłam w house.





Wy też czegoś tak okropnie żałujecie..?







1 komentarz: