piątek, 16 maja 2014

co ja sądzę o stresie?

Witajcie kochani! Pewnie zauważyliście że nanosiłam drobne poprawki w wyglądzie na moim blogu. Niby takie proste rzeczy a przysporzyły mi dość dużo kłopotów. Haha, jednak potem gdy już to zrobię to się cieszę ogromnie że mi się udało! Hm, co u mnie nowego? Nic specjalnego, ostatnio mam dużo bardzo duży napływ nauki a na dodatek jestem chora więc jest tego jeszcze więcej. Pogoda nadal okropna już nawet nie będę Wam o niej pisała bo jest najgorsza z możliwych. Jeśli przeczytacie tytuł dzisiejszej noty możecie pomyśleć że jestem psychiczna a mój blog będzie opierał się na tematach psychologicznych. Otóż nie! Piszę to co jestem w stanie w pełni napisać i potrafię się na dany temat wypowiedzieć a nie wybieram sobie taki coś a potem notka jest nudna i nie na temat, więc nie zrażajcie się tytułami lub czym innym bo mój blog jest
w pełni 'normalny';).

Co ja sądzę o stresie? Pff, stres to wgl zbędne emocje. U mnie często się przejawiają w różnych sytuacjach, ostatnio bardzo często niestety.
Skąd się bierze? Najczęściej w szkole, kłótnia z kimś bliskim i potem przeszywa Cię ten ból czy będziecie mogły się jeszcze pogodzić.

Naturalnym środowiskiem rodzącym stres jest według mnie gimnazjum, najcięższy okres dla człowieka. Najgorsza szkoła, przejście z podstawówki do gimnazjum też poruszy dość mocno mocno nasze życie, gdyż uczeń 6 klasy jest jeszcze takim spokojnym, wyciszonym dzieckiem. Dopiero w gimnazjum dostaję porządnego kopa i lekcji życia. Odkąd jestem w gimnazjum moja mama mówi że jestem zupełnie innym dzieckiem hahah. Mniejsza o to.

♥ PRZEPIS NA ODSTRESOWANIE SIĘ ♥
- nie przejmuj się problemami, co ma być to będzie!
- może warto porozmawiać z przyjacielem?
- dobra książka
- osłódź sobie życie kakaem, hihi
- włącz muzykę najgłośniej i spróbuj potańczyć, tym samym wyrzucając z siebie nerwy
- komedia
- śmiech!
- dobry przypał
- przyjaciele i rodzina!

okej kochani teraz Wasze oczom ukażą się moje przypałowe zdjęcia, na zabicie nudy w notce!


hhahhahahahaahhahaha, moje oczy elo 

gangsta xd


morał tej bajki jest taki że uśmieeeeeech odgrywa też bardzo dużą rolę, największą! :):):):)):):):):)










                                   

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz