piątek, 23 maja 2014

photomix - mini wspomnienia

Elooooszka! Wreszcie mogę powiedzieć że pogoda jest na plus:) Wreszcie mam u siebie 30 stopni (podobno)  co mnie bardzo cieszy i mam nadzieję że taka pogoda utrzyms się do końca wakacji! Osobiście uważam że mózg lepiej pochłania naukę przy słoneczku a najlepiej usiąść na dworzu i tam się pouczyć, naprawdę rewelacja! Dzisiaj obliczyłyśmy z Karolą na informatyce ile zostało dni roku szkolnego. Z naszych nędznych umiejętności matematycznych wynika że to aż 28 dni. Akurat ja jestem w pierwszej klasie gimnazjum, więc musiałam przejść do nowej szkoły i oswoić się z nauczycielami oraz z nową klasą dlatego nie ma rewelacyjnych ocen. Oczywiście się staram, podobnież w drugiej gimnazjum zawsze jest lepiej, oby. Przed końcem roku zaczynają się poprawy na lepsze oceny oraz prognozy ocen. Nie mam dobrego zdania na temat prognoz ocen, nauczyciele czytają Twoją ocenę roczną wszystkich a może Ty sobie tego nie życzysz i wszyscy to usłyszą, eh. Dzisiejsza notka będzie luźna i krótka, dlatego przejdę do zdjęć od razu żeby nie zanudzać :-)


stadion taki bez trawki

manufaktura Łódź


beka z Klaudii <3


ekipa Piasecznego BitwyNaGłosy koncert




 księżniczka <3


lekcja :)


najlepsze święta wielkanocne z najlepszymi siostrami! <3


Wielkanoc i tak bardzo rodzinnie!



ps. dziś dodam jeszcze jedną notkę, bo zdaję sobie sprawę z tego że Was troszkę zaniedbałam :) 

1 komentarz: