poniedziałek, 12 maja 2014

blogosfera, blog - potrzebne? dam radę?

Siemka!:) Hahah, zacznę od razu od pogody która jest w moim rejonie - a więc nadal do kitu, więc zdjęcia nadal jak do legitymacji. Jeśli przeczytaliście tytuł posta, wiecie o czym będę dziś pisać. Kochani , podzielę się z Wami tym przemyśleniem ponieważ stanowicie bardzo ważną część mojego bloga, praktycznie bez Was nie byłoby sensu prowadzenia bloga. Czytelnik to najważniejszy składnik rzekłabym! Przechodząc do wnętrza dzisiejszej notki, mój internetowy pamiętnik czyli blog powstał z czystej ciekawości. Przeglądając inne blogi, natchnęła mnie taka myśl 'może warto spróbować? przecież jak nie wyjdzie to się nic nie stanie'. Faktycznie, według mnie wykonałam dobry ruch na szachownicy i znalazłam się tutaj. Jestem przeciętna, nawet można powiedzieć że gorzej przeciętna, hihi. Póki co się rozwijam i dążę do punkt w którym stanę
i powiem tak pewnie sama do siebie 'no, udało się!', żeby jeszcze takie wydarzenie miało kiedyś miejsce muszę się ostro przyłożyć do moich postów, żeby były ciekawe a Was skłaniało do częstszego odwiedzania moich skromnych blogów. Mam dużo planów co do mojego bloga, chciałabym dotrzeć na szczyt żeby chociaż trochę udało mi się osiągnąć. Czytam wiele innych blogów, próbując nabrać troszkę doświadczenia żeby odegrać dobry start dla mojego bloga. Moim blogowym autorytetem jest Agata Wojtkowiak (Szczurek) http://willbefineee.blogspot.com/. Jejku, już nie wiem co napisać, chciałabym tak wiele Wam powiedzieć ale po prostu pod wpływem kataru i kaszlu nie jestem w stanie zebrać myśli w jedno sensne zdanie, co już pewnie zauważyliście. Ah tak mnie ciekawi co z tego będzie czy cokolwiek z tego będzie, ile Was tu w przyszłości będzie i czy zdołam uporać się z innymi obowiązkami żebyście byli zadowoleni z przedziału czasowego, oczywiście będę do tego dążyć:) życzcie mi powodzenia i do zobaczenia w kolejnej notce! 




tak, to mi najbardziej (nie)wyszło:)
biała bluzka wild - house
podkoszulka pod spodem - do kompletu z wild - house
spodnie - top secret
bransoletka z bursztynkami - Władysławowo wakacyjna
 miłego wieczorku!







1 komentarz:

  1. Oh gratuluje dobry postęp..powodzenia,zyuczę Ci abyyś doszła do tego swojego celu :*/gucio

    OdpowiedzUsuń