sobota, 10 maja 2014

dar przyjaźni

Siemanko! Jak tam u Was? Mam nadzieję że dobrze, bo u mnie bywało lepiej (zwłaszcza jeśli chodzi o pogodę!) Dzisiejszą notkę dedykuję moim najlepszym na świecie przyjaciółką! Hm, ponieważ ten post będzie na temat przyjaźni:) Sądzę że przyjaźń jest bardzo ważnym fundamentem w życiu, wspierającym i trwającym przez kolejne laty.Każdy chyba doświadczył takiego przeżycia związanego z prawdziwą przyjaźnią, sądzę że fałszywą też każdy przeżył. Poznajemy ludzi przez internet, różne czaty, ask i nawet fejs również jak i twitter. Naprawdę ta osoba może się okazać najbardziej wspierającą Cię w życiu, mimo tego że dzielą Was nawet i tysiące kilometrów. Są również przecież i przypadki że dziewczyna i chłopak którzy poznali się przez portale pobierają się i są ze sobą bardzo szczęśliwi, co jest wspaniałym darem od Boga. W tej chwili zeszłam na inne tory życia, związane z miłością i znajomością przez internet, co też kiedyś się pojawi na moim blogu. Osobiście mam duuużo znajomych, z którymi nie utrzymuje kontakty, z różnych powodów. Najcenniejsze są dla mnie w życiu te osoby którym potrafię ja zaufać a oni mi i ta rzecz zostaje między nami. Takie osoby można zliczyć na palcach u jednej ręki, przynajmniej w moim przypadku. Tym osobom, mogłabym dziękować 1838373 godzin że są przez tyle lat i nigdy się na nich nie zawiodłam. Fałszywych przyjaźni, doświadczamy i doświadczamy, ucząc się zaufania. Pewnego dnia może nadejść dzień zazdrości jedną o drugą przyjaźń i tym sposobem zrujnowałeś sobie kolejną ważną, może i prawdziwą rzecz jaka była w Twoim życiu - przyjaźń:) W moim życiu są 4 takie osóbki i nie oddałabym ich za żadne miliony:*!  

Czy Ty też uważasz przyjaźń za bardzo ważną rzecz w życiu?


<3


        



2 komentarze: