piątek, 25 kwietnia 2014

fakty!

hej! Mam coś dla was, mianowicie fakty.. poznajacie mnie bliżej:)

1.Jestem Kinga ale wołają na mnie Olej! 
2.Kinga Olejnik --> dlatego Olej
3.Mieszkam w świętokrzyskiem, w takiej małej wiosce:((
3.Przyjaźnię się z Natalią, Zuzą i dwiema Olkami 
4.Chodzę do 1 gimnazjum
5.Kocham Justina lalalala
6.Lubię także Riri, Demi i Sel;):)
7.20 lutego obchodzę swoje urodziny.
8.Aktualnie mam 14 lat, hahahahha
9.Nie mam rodzeństwa 
10.Mieszkam z mamą
11.Noszę okulary, tak..
12.Założyłam bloga bo zainspirowało mnie kilka blogerek.
13.Między innymi http://willbefineee.blogspot.com/ !
14.Nie byłam na koncercie Justina gdyż stałam się belieber po jego przyjeździe do Polski.
15.Właśnie wczoraj minął rok od mojego bycia belieber.
16.Nie ograniczam się tylko do muzyki Justina, słucham wszystkiego co mi się podoba:)
17.Miałam długie włosy ale obcięłam po komunii ale bo mi było za gorąco w lato haha, no ale teraz żałuję.no i na razie mam takie jakie są na zdjęciu obok --->








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz